HR-Skyen – ny generation e-rekruttering

Det er ikke længere avanceret teknologi, men adgangen til kvalificerede medarbejdere, der udgør de særlige fordele for en virksomhed.

At finde den rigtige kandidat til den rette stilling er en af de største udfordringer for nutidens virksomheder.

Med traditionelle værktøjer, som e-mail, bruges det meste af tiden på administration og rutineopgaver som bekræftelse af ansøgninger, screening, indkaldelse, afslag mv.

Med HR-Skyen kan alle administrative HR-processer klares elektronisk. Tiden kan i stedet bruges kvalitativt på de kandidater, der opfylder de krav, du har opstillet. Dermed kan du fokusere på at vurdere og finde den helt rigtige medarbejder.

HR-Skyen er en ny generation e-rekrutteringssystem, der gør, at du selv kan designe dine rekrutteringsprocesser, så den afspejler behovene i netop din virksomhed. Systemet bygger på cloud-teknologien, og der skal derfor ikke installeres noget hos jer. Du får adgang til jeres jobopslag og ansøgninger, hvor som helst og når som helst — via PC, tablet eller smartphone — blot med internetadgang

Med HR-Skyen får du mange unikke muligheder via en nem og intuitiv brugerflade:

– Publicér jobannoncer på egen side, på sociale medier, som eksempelvis LinkedIn og Facebook og på andre jobportaler helt gratis.

– Lad kandidaterne søge med eksempelvis deres LinkedIn-CV.

– Spor dine ansøgere, se statistikker og målret din publicering.

– Screen dine ansøgere med få klik med udgangspunkt i egne kriterier som eksempelvis uddannelse, erfaring og faglige kvalifikationer.

– Indkald til samtaler og send svar eller afslag med et enkelt klik.

– Få en professionel karriereside designet i jeres helt unikke grafiske udtryk.

HR-Skyen — gør rekruttering lettere.

Læse mere på www.hr-skyen.dk